Používáte nepodporovaný prohlížeč
Feedback

O nás

Naše poslání:
Poskytovat největší databázi veřejných zakázek společně s nejvyšší kvalitou zákaznického servisu.

Naší ambicí je pomáhat Vám vyhrát veřejnou zakázku. Díky tomu, že Vám vyhledáme zakázky z Vašeho oboru, budete mít dostatek času na přípravu nabídky. Vaše společnost se může zaměřit na prodej.
 

Zde je náš recept na Váš úspěch:
největší databáze zakázek + individuální  vyhledávací profil + vysoká kvalita zákaznického servisu
= Získáte zakázky, které odpovídají Vašemu zaměření a zájmu

 

Náš příběh


Společnost Tender Service, s.r.o. působí v České republice od roku 2004. Je součástí úspěšné mezinárodní skupiny Tender Service Group. Od začátku svého působení je služba provozována na portálu www.verejna-soutez.cz.  Z naší pražské pobočky poskytujeme osobní zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu a e-mailu.

"Tender Service Group" vznikla v roce 2004. Česká a slovenská pobočka byla založena mezi prvními. Historie společnosti však sahá až do roku 2001, kdy naše společnost vytvořila společnou platformu s úředním věstníkem v Rakousku. Od této doby je naším hlavním cílem zjednodušit přístup k veřejným zakázkám pro všechny firmy bez ohledu na jejich zaměření.

Tender Service Group nabízí svoje služby v rámci Evropy kromě České republiky i na Slovensku, Německu, Rakousku, Bulharsku, Španělsku, Polsku, Slovinsku, Maďarsku, Chorvatsku, Srbsku, Švýcarsku, Ukrajině, Řecku, Rumunsku. Od roku 2016 nabízíme naše služby i v Latinské Americe prostřednictvím naší kolumbijské pobočky.

Výborná spolupráce v rámci naší skupiny a skutečnost, že jsme na trhu více než 15 let, nám dává veliké zkušenosti v oblasti poskytovaných informacích o zakázkách.  Díky tomu nabízíme opravdu kompletní službu.

Více než 100 zaměstnanců poskytuje služby pro více než 10 000 zákazníků. Mapujeme přes 4 miliony zakázek ročně. Díky expanzi naší skupiny mají naši zákazníci  možnost obdržet zakázky z celé Evropy, zároveň však využívají osobní přístup ze své lokální pobočky.

 

Proč my?


Díky internetu jsou informace poskytovány rychleji a informací je široké spektrum. Společnost Tender Service pomůže Vaší společnosti šetřit čas při složitém vyhledávání všech informací o veřejných zakázkách. Na Váš e-mail zašleme pouze zakázky z Vašeho oboru. Obdržíte pouze zakázky, které Vás zajímají.
 

Největší databáze zakázek

Hlavní výhodou naší služby je denní monitorování více než 40 000 zdrojů zakázek z veřejného i soukromého sektoru. Právě díky tomu je Tender Service group největším zdrojem informací o veřejných zakázkách v Evropě.

  • Úspora času a peněz  s přístupem k zakázkám z více než 40 000 zdrojů z celé Evropy
  • Vždy aktuální zakázky díky každodennímu monitorování
  • Zakázky dostupné téměř ze všech oborů

Individuální vyhledávací profil - přesně odpovídající Vašim potřebám

Individuálně nastavený profil - místo vyhledávání v neflexibilních kategorií Vám nastavíme profil na míru – pouze díky individuálnímu profilu dostanete nejlepší zakázky z naší databáze:

  • Flexibilní nastavení vyhledávání: vyhledávání nastavíme pomocí klíčových slov a cpv kódů (kód produktů a služeb, stavebních prací) více úrovňové nastavení vyhledávání (i za použití výjimek) nám umožňuje nastavení individuálního nastavení pro každého.
  • Přesné nastavení našimi experty: Vy nám řeknete, co přesně potřebujete a my Vám vytvoříme individuální vyhledávací profil přímo na míru.

Nejlepší podpora  našeho zákaznického servisu

Pouze díky úzkému kontaktu s našimi zákazníky můžeme přesně pochopit potřeby zákazníka. Díky tomu  přesně nastavíme vyhledávání a zákazník obdrží pouze zakázky, o které má zájem.

  • Osobní konzultant: Váš osobní konzultant Vám přesně nastaví vyhledávací profil podle Vašich potřeb. Zároveň je Vám vždy nápomocen.
  • Dlouholeté zkušenosti: Náš tým  konzultantů pracuje s veřejnými zakázkami již několik let. Budete mít prospěch z našich zkušeností.
  • Znalost různých odvětví: díky dlouhodobým vztahům se zákazníky z téměř ze všech oborů víme, jak zadavatelé zakázku pojmenují.
     

Rychle a snadno!

 
Databáze zakázek Osobní konzultant Email Růst
Denně monitorujeme více než 40 000 zdrojů zakázek. Přiřadíme Vám osobního konzultanta, který pomůže porozumět Vašim potřebám. Denně Vám zašleme e-mail se  zakázkami, které odpovídají Vašem zaměření. Šetříme Váš čas a peníze a Vaše prodeje rostou.
 
 


Stále nejste přesvědčeni?

Přečtěte si, co říkají naši zákazníci, nebo se rovnou přesvědčte sami díky našemu testování zdarma.

Pan Kraut z Gabriel s.r.o. říká:

"Služba veřejna-soutez.cz je optimálním řešení pro firmy, které se pravidelně účastní výběrových řízení dle zákona o VZ. Velmi usnadňuje práci při vyhledávání relevantních zakázek včetně komplexní informace o výsledku výběru"

Více referencí zde.

Nebo testujte 14 dní zdarma  a vyzkoušejte plný neomezený přístup k naší službě.