Feedback
I.D.: 35707921

Zajištění realizace on-line kampaně (mediálního a redakčního plánu)

Druh zakázky
Služby
Datum zveřejnění
07.05.19
Druh dokumentu:
Výsledky
CPV kódy
79342200-5
Přílohy:
  1. Oznameni o vyberu_kampan (docx, 29,1 KB).docx   Pro zobrazení příloh testujte zde
Místo:
Hlavní město Praha
  • Uložit
  • Tisk
  • Poznámky
    Pro uložení poznámek musíte být přihlášeni.
  • Předat
    Neplatná e-mailová adresa E-mail byl zaslán úspěšně.
Popis:
Zajištění realizace on-line kampaně České agentury na podporu obchodu/CzechTrade (dále „zadavatel“) s cílem posílení značky zadavatele a akvizice nových klientů na trhu České republiky. Specifikace předmětu poptávky: 1. Sjednocení tří facebook profilů CzechTrade (Exportní úspěchy, CzechTrade, CzechTrade exportní vzdělávání): • Přesunutí fanoušků z profilů Exportní úspěchy a CzechTrade exportní vzdělávání na profil CzechTrade. Nejprve oslovením facebook s požadavkem na sloučení stránek pod jednu adresu, pokud nebude možné, pak manuální (pomocí příspěvků či série příspěvků) upozornit a odkázat na profil CzechTrade 2. Cenové rozvržení mediální propagace facebook stránky CzechTrade v období duben – prosinec 2019 (https://www.facebook.com/CzechTrade/) v rámci daného rozpočtu: • mediální plán bude obsahovat měsíční návrh nasazení příspěvků a rozvržení podle navrhovaných typů (jednoduché a rich formáty), předpokládaný počet zobrazení příspěvků, cena za jeden zásah v Kč, celková cena za nasazení měsíčně a za celé období duben – prosinec 2019. Kampaň poběží kontinuálně od dubna do prosince 2019 s posílením měsíců, které jsou obchodně nejdůležitější (duben – červen / září – listopad). o Měsíční frekvence příspěvků v jednoduchém formátu (statický image, carusel, infografika, link share): 6 o Měsíční frekvence příspěvků rich formát (animace, video, instant experience): 2 • Zacílení jednotlivých postů bude realizováno dle předem daného schváleného konceptu, viz informace v části „Popis požadavků na on-line kampaň v roce 2019“ 3. Cenové rozvržení mediální propagace kampaňových stránek www.exportniuspechy.cz. • mediální plán bude obsahovat návrh rozložení alokovaného rozpočtu do jednotlivých měsíců na období duben – prosinec 2019, počet zásahů v daném měsíci, cena za zásah/impresi, celková cena za zásah/impresi. Upřesnění způsobu/techniky jakou bude dosaženo zastižení cílové skupiny zadavatele a popis zvolené techniky zacílení. Rovněž jakým způsobem bude dosaženo splnění požadovaných impresí a kliků. • Poznámka – je pravděpodobné, že od září bude přesunut obsah stránek exportniuspechy.cz na jednu z podstránek czechtrade.cz, pak by byla kampaň směřována na tyto stránky. 4. Kalkulace na realizační část on-line kampaně po celou dobu projektu - související práce spojené s redační, grafickou a kontrolní činností. • realizace www.exportniuspechy.cz o úprava webových stránek – drobné textové případně grafické změny dle potřeby. Základní grafické zpracování stránky, barevnost a podstránky zůstává stejné. o redakční úprava dodaných příspěvků (textařské a korektorské práce), výběr vhodných fotografií pro hlavní fotku a fotografie k příspěvku, případná úprava fotografií. Předpokládaný počet příspěvků jsou 2 měsíčně o publikování příspěvků na webových stránkách o poznámka – je pravděpodobné, že od září bude přesunut obsah stránek exportniuspechy.cz na jednu z podstránek czechtrade.cz, pak by byla kampaň směřována na tyto stránky. • realizace www.facebook.com/CzechTrade o úprava profilu dle potřeby (vložení informací, nová profilová fotografie aj. drobné změny) o redakční úprava příspěvků publikovaných na stránkách exportniuspechy.cz (úvodní text, tvorba postu, výběr fotografie). o redakční úprava podkladů pro tvorbu příspěvků dodaných zadavatelem (úvodní text, výběr nebo úprava fotky, branding CzechTrade, přizpůsobení pro mobilní zařízení (možnost vybrané příspěvky zobrazené na 2/3 obrazovky)) o tvorba infografiky– 1x měsíčně zpracování infografiky na základě podkladů od zadavatele včetně případného úvodního textu o publikování příspěvků na facebook profil, nastavení zacílení každého příspěvku individuálně a upravování nákladů podle reakce uživatelů (posílení v případě velkého zájmu o téma, naopak ponížení v případě výskytu negativních reakcí) o community management – komunikace s uživateli, řešení problematických až negativních reakcí uživatelů, řešení krizových situací ve spolupráci se zadavatelem, aktivní přístup a rychlé reakce 5. Aktualizace profilu CzechTrade na sociální síti LinkedIn • na sociální síti LinkedIn je založený profil CzechTrade, pravděpodobně z roku 2003 ke kterému současní pracovníci nemají přístupové údaje a profil není využíván. Zajištění přístupů ke stávajícímu profilu, pokud nebude možné údaje získat, pak založení profilu nového a deaktivace starého. Zpracování základních informací o agentuře a obsahu. Vytvoření administrativních přístupů pro vybrané pracovníky CzechTrade. 6. On-line propagace činnosti Klientského centra pro export https://www.businessinfo.cz/cs/zahranicni-obchod-eu/klientske-centrum-pro-export.html • mediální plán bude obsahovat konkrétní termíny nasazení bannerové kampaně, navrhované formáty bannerů a jich specifikaci, počet zásahů a kliků na bannery, cena za jeden zásah v Kč, celková cena za nasazení. Kampaň poběží kontinuálně od dubna do prosince 2019. • návrh grafiky bannerů 7. Zpracování pravidelných měsíční reportů (10 reportů + 1 závěrečný report): a) měsíční reporty shrnující průběh bannerové kampaně a výsledky propagovaných příspěvků na facebook profilu/profilech, odevzdávaný vždy do 15 dne následujícího měsíce bude obsahovat: a. facebook profil: propagované příspěvky v daném měsíci, dosah (organický, placený, celkový unikátní, celkové zobrazení, cílení, cena za reklamu). Engagement (prokliky na článek, like, share, comment, rozklik postu, total engagement CTR. Cena za propagaci příspěvku, cena za propagaci v daný měsíc. Zpětná vazba zachycená od uživatelů a doporučení změn pro další období. b. on-line propagace stránek exportniuspechy.cz – doručená zobrazení, počet prokliků, CTR, plánované návštěvy, plnění plánu, CPV, cena za propagaci, nejúspěšnější grafika banneru pro dané období, doporučení změn pro další období c. on-line propagace činnosti Klientského centra pro export - doručená zobrazení, počet prokliků, CTR, plánované návštěvy, plnění plánu, CPV, cena za propagaci, nejúspěšnější grafika banneru pro dané období, doporučení změn pro další období b) závěrečný report z průběhu projektu včetně shrnujících kompletních čísel ke všem hodnoceným bodům, komentáře k průběhu projektu a doporučení pro další období. Odevzdání závěrečného reportu do 15. 1. 2020.
Registrujte se nyní na 7 denní testování zdarma. Budete mít přístup k této a mnoha dalším zakázkám z Vašeho oboru!

Proč veřejná-soutěž.cz?

  • Vyhledávací kritéria z Vašeho oboru

  • Největší databáze zakázek v ČR

  • Osobní konzultant - i během testování zdarma!

  • Každý den nově vypsané zakázky

Moje registrace